Skip to main content

Është tjetër jetë në fletë!

Shumë shpesh, me ose pa vetëdije ne i lejojmë opinionet e njerëzve që të kenë impakt të fortë në ndjenjën tonë të vetëvlerësimit. Vecanërisht të rinjtë, adoleshentët, të cilët po bashkëjetojnë në një botë ku më shpejt zhvlerësohesh sesa motivohesh! Kam patur edhe unë ditë të tilla, si kushdo, e për dreq asnjëherë nuk e (mirë)kuptoja shprehjen “çfarë të vret të bën më të fortë”.


Me kohën, u mësova se unë nuk jam ajo cfarë thua ti! Unë jam e gjitha ajo që shoh në pasqyrë. Madje i bindem fort idesë se ajo çfarë unë jam formësuar sot i dedikohet totalisht përzgjedhjes personale të librave që kam lexuar, të njohurive që kam përthitur, të filmave që kam parë, të gjithë përjetimeve shkollore universitare e në fund edhe të selektimit të një rrethi shoqëror prej të cilit kam patur terrenin për të shprehur atë që unë jam duke u pranuar prej të tjerëve e për të pranuar të tjerët ashtu sic ata janë. Ti je ajo cfarë beson në vetvete se je, ty nuk të bën tjetri më pak të mënçur nëse përpiqet të nxjerrë nga ti dobësitë e tua! Ka diçka që bën thellësisht diferencën, quhet kulturë! Është ajo veti që nëse i mungon individit rrjedh në defiçenca të tilla të cilat të dëmtojnë edhe ty. Të ushqesh mëndjen, të edukohesh, të duash, të lexosh, të përcjellësh pozitivitet tek njerëzit që të rrethojnë, është kulturë. Nëse mundesh, kujdesu për të gjitha nga pak, nëse të bën të ndihesh mirë, është e sigurtë që do të bëhet “ngjitëse” tek të tjerët.
Piramida e Maslow është një teori që jep një model pesë shtresor të nevojave njerëzore. Kur një kërkesë bazike arrin të plotësohet, shoqëria vetvetiu kërkon të bëjë progres duke hedhur hapa të tjerë në fazë tjetër. Plotësimi sjell motivim.
Nisem të shkruaj më shumë e të tregohem vetvetiu optimiste në atë që dua të përcjell e po ashtu të marr, por që në momentin që jemi ende shoqëri e paplotësuar në "nivelin bazik", them se sa vlerë të madhe do të kishte nëse arrijmë të kapërcejmë nga njëri "kat në tjetrin" dhe se sa ndikim do të kishte plotësimi vetjak edhe tek shëndeti social në përgjithësi. Nuk ka vetëm një fajtor, janë të gjitha zinxhir që pengojnë si individin ashtu edhe shoqërinë, në realizimin e objektivave.

Të gjithë duam një jetë më të mirë por jo të gjithë e kemi sepse jo të gjithë përpiqemi. Mendo për një moment se si do ishte jeta jote po të ishe në të njëjtën kompani me një nga biznesmenët më të mëdhenj në botë, si do të ishte po të punoje në të njëjtin kabinet me një drejtues të suksesshem, se sa i shëndetshëm do të ishe po të shoqëroheshe cdo ditë nga njerëz optimist, njerëz që të motivojnë, njerëz që janë aty dhe kanë fuqinë të japin njëndryshim në jetën tënde. Të kesh një mentor është gjithmonë diçka e fortë e me ndikim sepse nëse dikush si ata mundet, edhe ti mundesh!
Mbaj mënd se diku kam lexuar një shprehje: nëse hyn në një shtëpi dhe nuk ka libra, ik prej aty! Në fakt unë kur jam përballur me situatë të tillë, nuk kam ikur, përkundrazi, jam ulur dhe kam biseduar gjatë, ndoshta edhe gjëra të cilat në dukje mund të duken të parëndësishme, por në thelb do të më bënim të kuptoja se realisht poshtë asaj çatie, ka njerëz të varfër! Të gjithë duam një jetë më të mirë, por jo të gjithë përpiqemi për këtëKam njohur njerëz që drejtojnë sindikata të mëdha, njerëz të niveleve të larta drejtuese, të pasur, të suksesshëm, të thjeshtë, të thjeshtë deri në palcë dhe të lumtur. Rrezatonin një lumturi të paqtëSepse një jetë më e mirë vjen kur ti përpiqesh për veten tënde. Të gjithë personazhet e njohur kanë mentor që si rregull duhet të jenë dhjetëfish më të përgatitur se ta, njerëz si Bill Gates, Sam Walton, Oprah Winfrey. Ata janë si unë e si ti por nuk lindën të tillë. Punuan fort, dështuan, u rrëzuan, u refuzuan, por ja ku janë sot. Madje Oprah Winfrey në një prej rrëfimeve të jetës së saj e përlotur ka treguar se nata më e lumtur e jetës së saj kanë qënë Krishtlindjet kur ka qënë fëmijë i vogël, me shpjegimin se nëna e tyre sapo u kishte dhënë lajmin se ata nuk do të festojnë atë natë si gjithë të tjerët pasi në tryezë nuk kishin për të ngrënë e as në dysheme nuk kishte dhurata, ishin njëfamilje me një varfëri të skajshme, derisa dikush atë natë trokiti në derën e tyre duke i dhuruar pako plot me ushqime e lodra fëmijësh. Ajo pohonte se kishte qënë nata më e lumtur e jetës së saj dhe tregonte se ju rikthye besimi dhe forca në vetvete që një ditë edhe unë do t’ja dal të bëhem dikush e të ndihmoj njerëz. Nuk u pasurua atë natë, as nga pakoja e ushqimeve as nga lodrat, ajo u vesh me besimin se po të duash e të punosh fort për dicka, ti mundesh!
Përtej mentorit të gjallë në botëkuptimin tim janë edhe ata që quhen thesarë të fshehur, librat! Nuk jam një prej njerëzve që pretendoj se lexoj 30 libra në muaj, por nuk kalon një ditë që të mos lexoj dicka. Nuk jam personi më i mirë për të dhënë këshilla por do t’i lejoja vetes të të kërkoja që të bësh cdo ditë nga një gjë të vogël. Më thuaj pak kur ka qënë hera e fundit që ke konsumuar dicka pa sheqer, kur ke ngrënë në mënyrën më korrekte, kur ke zgjedhur shkallët në vend të ashensorit ose kur ke lejuar ajrin e pastër në vend të kondicionerit? 
Është e vështirë por vështirësia e bën të madhe cdo gjë! Edhe nëse je i uritur ti prap mund të jesh i lumtur në rrethin e miqve duke qeshur me shpirt. Vitaminat shpirtërore janë ushqim i përditshëm. Cdo ditë lexo dicka, sado e vogël të jetë. Statistikat tregojnë se motivimi për të lexuar rritet me moshën, sa më shumë rritemi, aq më tepër ndjejmë nevojën për të lexuar e mësuar më shumë. Por një ndikim të fortë në këtë proçes ka shtëpia, familja! Çdo gjë nis prej aty. Nëse një fëmijë ushqehet dhe motivohet për të lexuar, këto janë çelësi i zhvillimit mendor të tij. Mbaj mënd se libri i parë që kam lexuar ka qënë “Shtëpia prej cokollate”, që prej atij momenti, në çdo faqe e gjeja veten pre e fantazisë që më vishte çdo tregim i librit, madje kam arritur deri aty sa mendoja se kishte vërtet shtëpi të tilla prej cokollate të cilat ishin lehtësisht të ngrënshme.
Tani që jam rritur, dua të mbetem vetë peng e një libri të mirëKa ditë ku realisht dua të vesh rolin e personazhit kryesor e të jetoj nën lëkurën e saj, duke ndjekur me fanatizëm e etje të madhe çdo ngjarje. Është pikërisht në ato ditë gri, në ato ditë plot diell, në ditë të mira e në më pak të mira ku adezivi më i mirë është libri, për të plotësuar mëndjen me histori të cilat nesër do të të bëjnë të diskutosh në atë tavolinën e vogël ku do të konsumosh një kafe, do të ngjallë tek ty një ndjesi tjetër, do të nxisë diskutime e rrjedhimisht do të të bëjë të kuptosh mënyrën se si gjithësecili prej nesh e përjeton një ngjarje të caktuar. Është një ushtrim tepër i mirë i imagjinatës njerëzorë dedikimi i të lexuarit si kënaqësi dhe jo si presion i fjalës “duhet”.
E di se shpesh herë madje kam marrë krahët e kam imagjinuar me vete se autorja e atij libri jam unë, sepse shkruhej ekzaktësisht cdo gjë sic e bluan mëndja ime. Këto kanë qënë herët kur unë personalisht jam ngacmuar që të nis të shkruaj. Kam shkruar keq, jam kritikuar, jam lënduar, për hir të vërtetës edhe kam qarë kur kam lexuar komente negative që më kanë prekur atë ndjesi të cilën unë e lidh me shpirtëroren e njeriut, sepse përherë kam menduar se personaliteti i njeriut duhet t’i shërbejë shpirtit.
Fjalët janë të fuqishme, kanë një lloj peshe me të cilën mundet të na ngrenë shpirtin peshë e me të njëjtën forcë të na thyejnë copash përtokëKanë fuqinë të na bëjnë të kuptojmë se si funksionojnë shumë gjëra midis nesh e përtej nesh. Fjalët janë një jetëKa shumë jetë edhe në një fletë. Kam lexuar histori të trishta e kam qarë me dënesë, më janë shkundur deri në palcë kockat e dhimbjes e kam falenderuar me kryet lart jetën që kam! Jam lumturuar me shpirt për triumfe zemrash, për grimca ekstazash e për gëzime që nuk i vihen dot emra. Këtë ylber ndjesish më ka dhënë një libër!  lexosh do të thotë të jetosh 1000 herë para se të vdesësh, sepse në një fletë e njëqind të tilla, është tjetër jetë, janë dritaret e botës! Librat janë një biletë për liri të pakushtëzuar. Zgjidh çdo ditë të ushqesh veten me njohuri të cilat më beso, një ditë do të të duhen fort. Jeta nuk përbëhet vetëm prej arritjeve, të gjithë e dimë se rruga që bëjmë deri tek qëllimet e vendosura në kokë, janë sakrifica që gjithmonë kujtojmë. Mbajeni mëndjen hapur për dije! Bën diell jashtë asaj dritares, ka një botë tjetër jashtë atij kufiri!


Comments

  1. U kënaqa nga çdo fjalë që lexova! Faleminderit! 🌸🌸😍😍

    ReplyDelete
  2. Cili liber te ka lene me shume mbresa? Mund te me rekomandosh ndonje roman qe te ka pelqyer?

    ReplyDelete
  3. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  4. Faleminderit për atë që keni bërë për mua { Dr dawn acuna }! Burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit pasi të kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë tani. Siç thatë, i gjithë procesi në lidhje me divorcin është anuluar dhe gruaja e keqe që shkakton problemin në martesën time është larguar nga burri im dhe tani jemi të lumtur së bashku, nëse keni probleme në lidhje ose martesë ose ndonjë problem tjetër. , mund t'i dërgoni email atij në: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose WhatsApp saj ( +2348032246310 ).

    Ai u specializua në magjitë e mëposhtme:

    *MAGJITË DASHURIA
    *MAGJITË MARTESORE
    *MAGJITË E PARAVE
    *MAGJITË E BUKURISË
    *MAGJITË E PASURISË
    *MAGJITË TËRHEQJES SEKSUALE
    *MAGJITË E SHËRIMIT TË HIV
    * SPELL KAZINO
    *HIQ SPELJET E MALLKIMIT
    *MAGJITË MBROJTJES
    *MAGJITË E LOTARISË
    *MAGJAT E FATIT
    *MAGJAT E Pjellorisë

    ReplyDelete
  5. Emri im është Elfrida. Kur burri im më la, isha i shokuar dhe i zemëruar dhe nuk e mbajta veten për shumë muaj. Bëra gjithçka që munda për ta kthyer atë, por pa dobi. U nisa për në një qytet tjetër me shpresën se do të mund të filloja përsëri. Takova një burrë tjetër me të cilin u përpoqa të isha me të, por nuk funksionoi sepse nuk mund ta dashuroja. E dija që ende dua dhe dua që burri im të kthehet tek unë. Kështu që fillova të kërkoja ndihmë dhe më pas gjeta MAGJIKËN E BARDHË, nga pikëpamjet e ndryshme që kisha lexuar. Ne biseduam dhe e bëra të kuptonte gjithçka që duhej të dija, besova në të dhe ndoqa procedurat. Ai punoi për mua dhe rivendosi dashurinë dhe lidhjen mes meje dhe burrit tim, dhe vetëm pas 48 orësh siç premtoi, burri im po më kërkonte dhe filluam të flisnim, dhe ai erdhi të më shihte ku jam, dhe bëmë gjëra u ngritëm dhe u bëmë përsëri të lumtur së bashku. WHITE MAGIC është i besueshëm dhe mund t'ju ndihmojë nëse e kontaktoni për ndonjë gjë. Thjesht dërgojini atij një SMS me email: findritualforlife@gmail.com
    Ose WhatsApp: { +2349046229159 }
    { +3550685677099 }

    ReplyDelete
  6. Pas martesës jeta ime ishte kaq e vështirë, burri im filloi të ndiqte gra të tjera, sepse unë nuk i dhashë një fëmijë pasi prita disa vite. Mund ta shihja martesën time duke u zhdukur. Bëra gjithçka që ishte e mundur për të ndryshuar situatën, por asgjë nuk funksionoi derisa takova Dr DAWN, një shërues shpirtëror. Dr DAWN më shpëtoi jetën dhe martesën time. tani kam 3 femije. I jam mirënjohës Dr DAWN dhe për këtë arsye ia lë dëshminë time kujtdo që vuan nga problemet martesore dhe të fertilitetit. E-mail kontakti: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Fuqia e Fjalës!

Fjalët janë të fuqishme. Pak gjëra duhen për  të ndriçuar ose për të dëmtuar dhe fjala padiskutim është si një gjuajtje në shenjë për shumë situata dhe individë. Përpiquni të mos bëni gabime me fjalën, janë si një armë vdekjeprurëse. Luftërat kanë filluar me fjalë, prej fjalës e më pas prap prej tyre kanë përfunduar. Kam njohur  njerëz të cilët janë të gatshëm të ndajnë ndjenjat e tyre më të brendshme, nevojat, frikën, shpresat dhe ëndrrat ... nëpërmjet fjalëve. Pa aftësinë për të vënë fjalët së bashku për të formuar mendimet tona, ne jemi të humbur. Mungesa e fjalëve mund të jenë shkatërruese. Shumë marrëdhënie janë humbur nga pamundësia e një partneri/e që kanë mungesë vullneti për të folur gjërat midis njëri-tjetrit, por zgjedhin rrugën e shkurtër, heshtjen. Më duket shumë interesant fakti se  kur i bërtasim fjalët tona, ato kanë tendencën të humbasin fuqinë e tyre; pak ironike kur e konsideron se duke pëshpëritur ato nuk do të jenë aq në vëmëndje të dëgjuesit. Nj

Bisedë këmbëzbathur…

Ulur në bregun e një gjiri që me siguri një emër duhet ta ketë, mbështillem me veten dhe mendoj se si koha e humbet reputacionin në një gjendje të tillë. Gjysëm diell, erë e lehtë, hije e rënë në shkëmb, një pullë e këmishës mbërthyer, këmbëzbathur! Rrëkëllej një gotë, bashkë me mendimet që më ngacmojnë me praninë e tepruar të tyre edhe pse përpiqem ti hutoj. Mendimet nuk i binden më urdhrave! Dorëzohem. Me dëshirën për të hequr qafe "gjërat" e panevojshme sa më shpejt të jetë e mundur, guxoj ti bëj dhuratë në xhepat e të tjerëve elementët e ndërgjegjes. Sa lehtë do ndihesha nëse nuk do të peshonin cdo ditë në mua. Jam në një botë që nuk sheh së jashtmi por është e brendshme, që merr formë nga mendimi i cili nuk kumbon, por përhapet si valë në vetvete. Qënia ime bart ankth si torbë e marrë në piknik. E lëshoj. Një moment paqeje që nuk luftoj me fjalët, një ritëm i heshtur i përkundur me zhurmën e valës së detit që më mbërriti deri tek gishtërinjtë. I vetmi film me ngjyra

Të të kem edhe njëherë më shume se kaq…

Ne kemi më shumë brenda vetes sesa ajo që japim, e ruajmë si më të fortën armë, si më të cmuarën vlerë, e ruajmë veten për ditët ku do të na duhet të vihemi në provë. Kur jeta na ul me këmbë në tokë e na merr në pyetje, na vendos përballë një ndjesie që në vetvete është pasqyrë të cilën kemi refuzuar ta shohim… Atëherë ne zhvishemi! Heqim dorë nga të qënurit të paralizuar dhe mbajmë në shpatull forcën e të qënurit pikërisht ne! Zgjedhim të marrim edhe shije te hidhur, provojmë lot, ndjejmë zemërim, trishtim, mblidhemi grusht në guackën e errët për aq sa na duhet e prapë brenda vetes e gjejmë rrënjën dhe dritën. Ka një magji në padijen se c'do na ndodhë më pas dhe më e bukura qëndron te forca për të mos patur me vete frikën të provosh përsëri. Të duash, të dish të duash, të duash edhe pa ditur e të jesh e plotë aty, të prekesh të gjitha, mjafton të të bëjnë të lumtur. Ne njohim veten tonë më të bukur vetëm kur jemi të aftë të duam, të ngjashme me zotërimin e gjithë botës në shpirt.