Skip to main content

Zgjidh e merr!

Duke qënë se jam natyrë kurioze dhe vetë qënia njerëzore më intrigon, jam e prirur të njoh shumë njerëz për të patur një panoramë të plotë të karaktereve të individëve të ndryshëm, dhe në fakt më shijon shumë si gjëndje. E kuptoj, ka edhe risqet e veta e gjitha kjo.

Disa njerëz janë të obsesionuar në gjetjen shpirtit binjak. Ata besojnë se një marrëdhënie me një shpirt binjak do të jetë e lehtë, romantike, magjike, dhe në një linjë të natyrshme. Disa të tjerë e mendojnë si “kulmin e karrierës” së tyre dhe aty merr fund cdo gjë, gjetja dhe pikë. Fillon dredhja e zinxhirit dhe pastaj faza e “kam nusen me barrë”, është si lloj procesi provincial që më shumë më ngjan si tregues i gjinisë mashkullore për fisin, që po “unë mundem”. Se përtej gjithë finesës që zgjedhim të prezantohemi jam shumë e sigurtë që këto mentalitete flenë nën jastëëkun e cdo mëndje që ka mbetur peng i të shkuarës.

Nuk kam asgjë kundër, po me ndërgjegje të plotë them se në të shumtën e rasteve, edhe të parët edhe të dytët në heshtje apo me pak zhurmë, bëjnë kompromis. Me thënë të drejtën nuk marr  dot foltoren e një podiumi për të folur për kompromiset sepse e kam treguar (juve ndoshta jo, por vetes po) që jam një individ që nuk bëj kompromise. Sigurisht kjo gjë nuk më ka ndihmuar aspak por është krijuar edhe një ide e gabuar në fakt që në jetë përherë do “tërheqësh e nuk do këpusësh”.

Një shpirt binjak në thelb është shumë i ngushtë si koncept, është shpirtëror, është ajo cka syri nuk e sheh dot aq qartë! Njerëzit mendojnë se i duhet një 50% për të plotësuar atë 50-en e tyre ose në përqindje të ndryshme, në varësi të cdo individi, por unë mendoj që një shpirt binjak është një pasqyrë, që realisht kur e sheh, të tregon ashtu sic ti ndihesh nën lëkurë, që në parim kryen funksionin bazë të saj,  të  sjell ty në vëmëndje me prezencën tënde. Po pyetja “a ekziston”mua më lë pa përgjigje.


Megjithatë, unë kam një teori timen:

Edhe pse unë nuk mund të gëlltis konceptin se në këtë jetë ka vetëm një dashuri,  po pranoj faktin se në jetë kemi disa shpirtra binjak. Mendoj se cdokujt i përket një ose më shumë të tillë që vec e vec funksionojnë shumë mirë, e bashkë bëjnë një “ndërtesë të fortë” , po gjithashtu mendoj se prej keq-menaxhimit që vetë i bëjmë kohës kushtuar një investimi të tillë, humbasim shumë raste. Prandaj mbetemi (se po ju fus edhe ju tek rrethi im) gjithmonë në kërkim për një marrëdhënie ideale, partner ideal, një shpirt binjak..




Dashuria është dashuri, dhe kurrë nuk duhet të konceptohet se do të të zbrazë ty për të të plotësuar dikë tjetër... Ndaj them se duhet të ndalemi me pyetjen “a ekziston partneri ideal”? “Kur do ta takoj?” “Ku ndodhet tani?”  Sepse me siguri në mos ai djali që të ngacmoi mbrëmë në club, ai tjetri që ndodhet në zyrën ngjitur, e ka në mëndje dicka.
Ka vetëm një pyetje që vlen më shumë se të gjitha "A jam i gatshëm që të jem në një marrëdhënie?”

E pastaj ku i dihet, njëri nga ata të dy mund të të përgjigjet.

Desantila

Comments

  1. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  2. Faleminderit për atë që keni bërë për mua { Dr dawn acuna }! Burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit pasi të kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë tani. Siç thatë, i gjithë procesi në lidhje me divorcin është anuluar dhe gruaja e keqe që shkakton problemin në martesën time është larguar nga burri im dhe tani jemi të lumtur së bashku, nëse keni probleme në lidhje ose martesë ose ndonjë problem tjetër. , mund t'i dërgoni email atij në: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose WhatsApp saj ( +2348032246310 ).

    Ai u specializua në magjitë e mëposhtme:

    *MAGJITË DASHURIA
    *MAGJITË MARTESORE
    *MAGJITË E PARAVE
    *MAGJITË E BUKURISË
    *MAGJITË E PASURISË
    *MAGJITË TËRHEQJES SEKSUALE
    *MAGJITË E SHËRIMIT TË HIV
    * SPELL KAZINO
    *HIQ SPELJET E MALLKIMIT
    *MAGJITË MBROJTJES
    *MAGJITË E LOTARISË
    *MAGJAT E FATIT
    *MAGJAT E Pjellorisë

    ReplyDelete
  3. Unë kam një gëzim të madh në zemrën time ndërsa po shkruaj këtë dëshmi për njeriun e madh të quajtur Dr. Agim Kur i dashuri im më la, mendova se nuk do të mund ta rikthej pas gjithë asaj që ai më bëri, por unë Jam shumë i lumtur që pas ndërhyrjes së Dr.DAWN-it munda ta ktheja të dashurin tim brenda 72 orëve. Dhe mund të them me krenari se kush ka nevojë për ndihmë për të rikthyer të dashurin e tij duhet të kontaktojë Dr.DAWN në këto detaje kontakti më poshtë WhatsApp +2349046229159, ose (dawnacuna314@gmail.com), për përgjigje më të shpejtë të asaj që sapo kam dëshmuar.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Fuqia e Fjalës!

Fjalët janë të fuqishme. Pak gjëra duhen për  të ndriçuar ose për të dëmtuar dhe fjala padiskutim është si një gjuajtje në shenjë për shumë situata dhe individë. Përpiquni të mos bëni gabime me fjalën, janë si një armë vdekjeprurëse. Luftërat kanë filluar me fjalë, prej fjalës e më pas prap prej tyre kanë përfunduar. Kam njohur  njerëz të cilët janë të gatshëm të ndajnë ndjenjat e tyre më të brendshme, nevojat, frikën, shpresat dhe ëndrrat ... nëpërmjet fjalëve. Pa aftësinë për të vënë fjalët së bashku për të formuar mendimet tona, ne jemi të humbur. Mungesa e fjalëve mund të jenë shkatërruese. Shumë marrëdhënie janë humbur nga pamundësia e një partneri/e që kanë mungesë vullneti për të folur gjërat midis njëri-tjetrit, por zgjedhin rrugën e shkurtër, heshtjen. Më duket shumë interesant fakti se  kur i bërtasim fjalët tona, ato kanë tendencën të humbasin fuqinë e tyre; pak ironike kur e konsideron se duke pëshpëritur ato nuk do të jenë aq në vëmëndje të dëgjuesit. Nj

Bisedë këmbëzbathur…

Ulur në bregun e një gjiri që me siguri një emër duhet ta ketë, mbështillem me veten dhe mendoj se si koha e humbet reputacionin në një gjendje të tillë. Gjysëm diell, erë e lehtë, hije e rënë në shkëmb, një pullë e këmishës mbërthyer, këmbëzbathur! Rrëkëllej një gotë, bashkë me mendimet që më ngacmojnë me praninë e tepruar të tyre edhe pse përpiqem ti hutoj. Mendimet nuk i binden më urdhrave! Dorëzohem. Me dëshirën për të hequr qafe "gjërat" e panevojshme sa më shpejt të jetë e mundur, guxoj ti bëj dhuratë në xhepat e të tjerëve elementët e ndërgjegjes. Sa lehtë do ndihesha nëse nuk do të peshonin cdo ditë në mua. Jam në një botë që nuk sheh së jashtmi por është e brendshme, që merr formë nga mendimi i cili nuk kumbon, por përhapet si valë në vetvete. Qënia ime bart ankth si torbë e marrë në piknik. E lëshoj. Një moment paqeje që nuk luftoj me fjalët, një ritëm i heshtur i përkundur me zhurmën e valës së detit që më mbërriti deri tek gishtërinjtë. I vetmi film me ngjyra

Unë kam institucion zemrën!

Mund ta quash cfarë të duash ti, mund ta zbresësh në nivele krahasimore me shumë vende, qytete, sende, ndjesi, mund të thuash që i ngjan një kafeneje buzë rruge në Paris a ndonjë parku të vogël pikniku fundjave, po mos harro, zemra është institucion. Janë grimca të vogla të lumturisë ato që i vijnë në ndihmë zemrës si instrument që të prodhojë tinguj, nga ato me vibrime të ëmbla për veshin e të dëgjueshme si strehë për veten. Janë ato frikërat që ndjell mendja për të të vënë para dilemës “e drejtë” apo e “gabuar”, dëgjo zemrën, liria e saj është e frikshme, por është aq e bukur   mungesa e burgut që na pllakos herë herë dëshirat. Nuk ka njësi matëse për gjithcka jep, nuk ka afate, nuk ka datë skandence, jeton në heshtje, në zhurmë, në kaos, frymon, të bën të ndihesh gjallë aq shumë herë sa ti harron edhe të jesh mirënjohëse për të. Ajo thyhet, prap gjen copëzat e saj dhe formohet më bukur, më plot. Ajo bën dritë, e shpërndan, lëshon diell, është më e mirë se ne, ajo i di të gjith