Skip to main content

Fuqia e Fjalës!




Fjalët janë të fuqishme. Pak gjëra duhen për  të ndriçuar ose për të dëmtuar dhe fjala padiskutim është si një gjuajtje në shenjë për shumë situata dhe individë. Përpiquni të mos bëni gabime me fjalën, janë si një armë vdekjeprurëse. Luftërat kanë filluar me fjalë, prej fjalës e më pas prap prej tyre kanë përfunduar.

Kam njohur  njerëz të cilët janë të gatshëm të ndajnë ndjenjat e tyre më të brendshme, nevojat, frikën, shpresat dhe ëndrrat ... nëpërmjet fjalëve. Pa aftësinë për të vënë fjalët së bashku për të formuar mendimet tona, ne jemi të humbur. Mungesa e fjalëve mund të jenë shkatërruese. Shumë marrëdhënie janë humbur nga pamundësia e një partneri/e që kanë mungesë vullneti për të folur gjërat midis njëri-tjetrit, por zgjedhin rrugën e shkurtër, heshtjen.

Më duket shumë interesant fakti se  kur i bërtasim fjalët tona, ato kanë tendencën të humbasin fuqinë e tyre; pak ironike kur e konsideron se duke pëshpëritur ato nuk do të jenë aq në vëmëndje të dëgjuesit. Një fjalë e thënë keq nga dikush mund të bëjë dëme të pariparueshme. Pyet ndonjë fëmijë që është abuzuar verbalisht ose ndonjë bashkëshort që është nënvlerësuar.
Njerëzit paguajnë të dëgjuar folës motivues, unë vetë kam parë online shumë fjalime të TedX, një prej tyre që e shquaj përherë është edhe Sheryl Sandberg(COO e Facebook).

Duke dëgjuar fjalët e dikujt është po aq e rëndësishme sa të folurit e tyre. Kam vënë re se njerëzit më të pa-lumtur janë ata që kurrë nuk kanë zotëruar aftësinë për të folur me dikë në një mënyrë civile. Unë i kam përdorur fjalët e mia për të kritikuar një të huaj në rrugë i cili po keqtrajtonte një kafshë, kam kritikuar dikë që më ka penguar rrugën duke parkuar paralel dy, pasi kam pritur 20 minuta për të dalë, kam thënë me plot gojën për disa gjëra se kjo gjë është gabim dhe nuk do ta bëj, nuk kam bërë kompromis me asgjë që bie në kundërshtim me ato cka unë mendoj, kam debatuar, kam kërkuar me ngulm të bëhet sic duhet dicka, e në qoftë se kjo  më bën  frikësuese, kështu qoftë. 

Fjalët synojnë  të thuhen dhe të ndahen me njerëzit. Ne të gjithë kemi të njëjtën sasi të tyre. Fusha e lojës është niveli. Pra, nëse ju qëllon të më hasni mua dhe të më silleni vrazhdë, unë do të përdorë fjalët e mia për të të bërë të ndihesh i kënaqur që më takove, madje gjithashtu do të të bej me dije se dukesh shumë bukur sot, që të kesh një buzëqeshje të madhe për gjithë ditën.


Desantila.

Comments

  1. Faleminderit për atë që keni bërë për mua { Dr dawn acuna }! Burri im pushoi së plotësuari letrat e divorcit pasi të kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë tani. Siç thatë, i gjithë procesi në lidhje me divorcin është anuluar dhe gruaja e keqe që shkakton problemin në martesën time është larguar nga burri im dhe tani jemi të lumtur së bashku, nëse keni probleme në lidhje ose martesë ose ndonjë problem tjetër. , mund t'i dërgoni email atij në: ( dawnacuna314@gmail.com ) ose WhatsApp saj ( +2348032246310 ).

    Ai u specializua në magjitë e mëposhtme:

    *MAGJITË DASHURIA
    *MAGJITË MARTESORE
    *MAGJITË E PARAVE
    *MAGJITË E BUKURISË
    *MAGJITË E PASURISË
    *MAGJITË TËRHEQJES SEKSUALE
    *MAGJITË E SHËRIMIT TË HIV
    * SPELL KAZINO
    *HIQ SPELJET E MALLKIMIT
    *MAGJITË MBROJTJES
    *MAGJITË E LOTARISË
    *MAGJAT E FATIT
    *MAGJAT E Pjellorisë

    ReplyDelete
  2. Unë kam një gëzim të madh në zemrën time ndërsa po shkruaj këtë dëshmi për njeriun e madh të quajtur Dr. Agim Kur i dashuri im më la, mendova se nuk do të mund ta rikthej pas gjithë asaj që ai më bëri, por unë Jam shumë i lumtur që pas ndërhyrjes së Dr.DAWN-it munda ta ktheja të dashurin tim brenda 72 orëve. Dhe mund të them me krenari se kush ka nevojë për ndihmë për të rikthyer të dashurin e tij duhet të kontaktojë Dr.DAWN në këto detaje kontakti më poshtë WhatsApp +2349046229159, ose (dawnacuna314@gmail.com), për përgjigje më të shpejtë të asaj që sapo kam dëshmuar.

    ReplyDelete
  3. Bimët natyrore kanë shëruar kaq shumë sëmundje sa ilaçet dhe injeksionet nuk mund të shërojnë. Unë kam parë rëndësinë e madhe të bimëve natyrore dhe punën e mrekullueshme që ata kanë bërë në jetën e njerëzve. Kam lexuar dëshmitë e njerëzve në internet se si janë shëruar nga herpesi, HIV, diabetikët etj nga mjekësia bimore Dr.DAWN, ndaj vendosa të kontaktoj mjekun sepse e di që natyra ka fuqinë të shërojë çdo gjë. Unë u diagnostikova me HIV për 7 vitet e fundit, por Dr. DAWN më shëroi me barërat e tij dhe i referova menjëherë tezen time dhe burrin e saj, sepse ata të dy vuanin nga herpesi dhe u shëruan gjithashtu. E di që është e vështirë të besohet por jam një dëshmi e gjallë. Nuk është e dëmshme të provosh barëra. Ai është gjithashtu një magjistar, ai bën magji për të rivendosur martesat e prishura dhe magji për fat të mirë për të përparuar dhe shkëlqyer në jetë. Kontaktoni me emailin e Dr.DAWN: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp:+2349046229159/
    +3550685677099

    ReplyDelete
  4. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim. Me lehtësim të shpejtë, ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani me email: ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    ReplyDelete
  5. Përshëndetje djema, 3 muaj më parë i dashuri im u nda me mua. Gjithçka filloi kur shkova në kampin veror dhe po përpiqesha të kontaktoja me të, por nuk po kalonte. Kështu që kur u ktheva nga kampi, e pashë atë me një vajzë të re duke u puthur në dhomën e tij të shtratit, isha i frustruar dhe më dha një natë pa gjumë. Mendova se ai do të kthehej për të kërkuar falje, por ai nuk erdhi për gati 3 muaj, u lëndova vërtet, por faleminderit Dr.Dawn për gjithçka që bëri, takova Dr.Dawn gjatë kërkimit tim në internet, vendosa ta kontaktoj sepse unë pashë mijëra dëshmi për të, por tani duhet të rrëfej se ai është me të vërtetë një person i mirë dhe i sinqertë, ai ma ktheu të dashurin tim vetëm brenda 48 orëve, jam shumë i lumtur. Kontaktoni atë në Whatsapp nëse keni nevojë për ndihmë në jetën tuaj: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. AGIMI, pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr DAWN në emailin e tij: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  7. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Doktor Dawn premtoi të më ndihmonte të ktheja ish-burrin tim, dhe për habinë time burri im u kthye pas 5 ditësh dhe tani jetojmë së bashku në dashuri dhe lumturi, ai gjithashtu ndihmon miqtë e mi, kontaktoni Dr DAWN për ndihmë: WhatsApp +2349046229159
    *Nëse doni të riktheni ish të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    *Nëse keni nevojë për ritual pastrimi.
    *Nëse keni nevojë të mbeteni shtatzënë ose të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse ju duhet një magji me fat për të fituar.
    *Nëse doni të rivendosni pronën tuaj të vjedhur.
    Kontaktoni me të në WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  11. Përshëndetje, nëse i dashuri ose partneri juaj ju ka lënë pa arsye dhe ju ende dëshironi ta keni atë jetë, kontaktoni Dr DAWN për një ritual të thjeshtë dashurie për të rikthyer të dashurin tuaj. WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  12. Zoti e bekoftë DR DAWN për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë u ndava nga burri për tre vjet dhe nuk isha e lumtur. Më duhej të ktheja burrin tim, sepse beqaria ishte shumë e tmerrshme për mua dhe tre fëmijët e mi. Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund ta kthente burrin tim dhe më pas takova ( DR DAWN) Pashë kaq shumë komente rreth DR DAWN se si ai solli kaq shumë të dashuruar së bashku me magjinë e tij dhe shëroi shumë sëmundje. E kontaktova dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, më kërkoi disa informacione që i dërgova dhe gjithashtu më tha që duhet të blejmë disa artikuj që magjia të më funksionojë dhe bëra saktësisht siç më udhëzoi, pas 5. Ditët që burri im më thirri dhe filloi të kërkonte falje për gjithçka që ndodhi dhe tani jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si familje për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh DR DAWN. Këtu është emaili:   ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp: 09046229159

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bisedë këmbëzbathur…

Ulur në bregun e një gjiri që me siguri një emër duhet ta ketë, mbështillem me veten dhe mendoj se si koha e humbet reputacionin në një gjendje të tillë. Gjysëm diell, erë e lehtë, hije e rënë në shkëmb, një pullë e këmishës mbërthyer, këmbëzbathur! Rrëkëllej një gotë, bashkë me mendimet që më ngacmojnë me praninë e tepruar të tyre edhe pse përpiqem ti hutoj. Mendimet nuk i binden më urdhrave! Dorëzohem. Me dëshirën për të hequr qafe "gjërat" e panevojshme sa më shpejt të jetë e mundur, guxoj ti bëj dhuratë në xhepat e të tjerëve elementët e ndërgjegjes. Sa lehtë do ndihesha nëse nuk do të peshonin cdo ditë në mua. Jam në një botë që nuk sheh së jashtmi por është e brendshme, që merr formë nga mendimi i cili nuk kumbon, por përhapet si valë në vetvete. Qënia ime bart ankth si torbë e marrë në piknik. E lëshoj. Një moment paqeje që nuk luftoj me fjalët, një ritëm i heshtur i përkundur me zhurmën e valës së detit që më mbërriti deri tek gishtërinjtë. I vetmi film me ngjyra

Të të kem edhe njëherë më shume se kaq…

Ne kemi më shumë brenda vetes sesa ajo që japim, e ruajmë si më të fortën armë, si më të cmuarën vlerë, e ruajmë veten për ditët ku do të na duhet të vihemi në provë. Kur jeta na ul me këmbë në tokë e na merr në pyetje, na vendos përballë një ndjesie që në vetvete është pasqyrë të cilën kemi refuzuar ta shohim… Atëherë ne zhvishemi! Heqim dorë nga të qënurit të paralizuar dhe mbajmë në shpatull forcën e të qënurit pikërisht ne! Zgjedhim të marrim edhe shije te hidhur, provojmë lot, ndjejmë zemërim, trishtim, mblidhemi grusht në guackën e errët për aq sa na duhet e prapë brenda vetes e gjejmë rrënjën dhe dritën. Ka një magji në padijen se c'do na ndodhë më pas dhe më e bukura qëndron te forca për të mos patur me vete frikën të provosh përsëri. Të duash, të dish të duash, të duash edhe pa ditur e të jesh e plotë aty, të prekesh të gjitha, mjafton të të bëjnë të lumtur. Ne njohim veten tonë më të bukur vetëm kur jemi të aftë të duam, të ngjashme me zotërimin e gjithë botës në shpirt.